الى كل اللي متزوجات من مصريين يله نتعرف

الحالة
مغلق ولا يسمح بالمزيد من الردود.
انا اختكم زهيرة جزائرية متزوجة مصري من شهرين وعايشة معاه في مصر القاهرة للاسف مفيش جمبي ولا جزائرية
ارجو اني اتعرف على اخوات جزائريات في مصر

salam 3likom ...nchallah okhti tal9ay jazairiat fi masr......ana tani moghtariba w mahdaych gha3 l jazairiyat

salam 3likom ...nchallah okhti tal9ay jazairiat fi masr......ana tani moghtariba w mahdaych gha3 l jazairiyat
ربي يخليك اختي انتي فين مغتربة واصلك من اي ولاية انا من تلمسان

ana moghtariba f almanya hadi 3am w chahrin w asli min m3askar,tcharaft b ma3riftak w rani hna nwansak
تسلميلي اختي ربي يهنيك ههههههه المعدرة منك راني وليت مصرية كامل نسيت هدرتنا خلاص هههههه
خيار الناس ناس معسكر

انا اختكم زهيرة جزائرية متزوجة مصري من شهرين وعايشة معاه في مصر القاهرة للاسف مفيش جمبي ولا جزائرية
ارجو اني اتعرف على اخوات جزائريات في مصر

الف مبروك .. ومنورة مصر المحروسة ..
اطمنى .. فيه جزائريات كتير متجوزين مصريين وعايشين فى مصر .. وكنت اعرف عائلات كتير فى القاهرة والمحلة والزقازيق بس للأسف فقدت الاتصال بهم منذ فترة ..
ان شاء الله تلاقيهم لان زى ما قلتلك هم كتير ..
وبالتوفيق ان شاء الله فى حياتك ..

الف مبروك .. ومنورة مصر المحروسة ..
اطمنى .. فيه جزائريات كتير متجوزين مصريين وعايشين فى مصر .. وكنت اعرف عائلات كتير فى القاهرة والمحلة والزقازيق بس للأسف فقدت الاتصال بهم منذ فترة ..
ان شاء الله تلاقيهم لان زى ما قلتلك هم كتير ..
وبالتوفيق ان شاء الله فى حياتك ..
مشكور اخي ربي يخليك ويكثر من امثالك مصر منورة باهلها الطيبين
انا التقيت بكام اخت من خلال السفارة والحمد لله

رد: الى كل اللي متزوجات من مصريين يله نتعرف

انا كذلك متزوجة من مصري
من اشهر
:$

اختي zahouratiاريد التواصل معك لكن للاسف لا استطيع عبر الخاص لو تستطيعي ان تبعثي لي الايميل و السكايب نتاعك.ميرسي

تسلميلي اختي ربي يهنيك ههههههه المعدرة منك راني وليت مصرية كامل نسيت هدرتنا خلاص هههههه
خيار الناس ناس معسكر

Ya khti assamhili 3andak ghir chahrin bark fi masar nssiti alhadra baljazairya khsara wallah 3ala kouli hal rabi iouaf9ak ou tal9ai jazairaiat tamak mouaf9a khtitou

مساء الخير اخواتي انا سوسو مخطوبة لمصري من القاهرة و قريب جدا العرس نتاعي ممكن لو تبعتولي ايميل سكايب ضروري

مساء الخير اخواتي انا سوسو مخطوبة لمصري من القاهرة و قريب جدا العرس نتاعي ممكن لو تبعتولي ايميل سكايب ضروري

ربنا يتمم لكم على خير ان شاء الله ،، اي استفسارات او معلومات لا تترددي في إرسالها الي ،، الف مبرووووك

ألف مبروك حبيبتي انا ثاني مخطوبة لمصري حبيت نتواصلو ادا مافي مانع :)

اكيد نتواصول من فتره كان المنتدى مغلق و مقدرتش نكلمكم

عدد مشاركاتي قليل مقدرتش نبعتلكم بصح درك نحكيلكم استفساري و همي
انا من سنة ونصف ابعت لخطيبي المصري دعوة لاتمام اجراءات الزواج لما يقدمها للسفاره الجزائرية بالقاهرة تقوم برفضها من دون ذكر السبب ؟؟؟؟؟؟ هل هناك مستندات اخرى لازم ابعتها عشان يقبلوله الدعوة والله مليت معرفتش شكون يساعدني رجاء اللي عنده معلومات يفيدني انتظر ردكم بفارغ الصبر و جزاكم الله كل الخير

رد: الى كل اللي متزوجات من مصريين عاجل

:(هل من رد لكل من عندها اي معلومات او عندها تجربة تفهمني عن الاوراق اللي لازم احضرها لاعمل دعوة لخطيبي ارجو الرد باسرع وقت و جزاكم الله خيرا

حبيبتي السفارة ترفض لأنك داكرة اسباب الزيارة للزواج
انا عاملة جروب بالفيس بوك وكل الجزائريات المتزوجات من مصريين هناك
انضمي لينا ورح تستفادي ان شاء الله

https://www.facebook.com/groups/1432364517008350/

ربي يوفقكم جمييييعا ياااارب

الحالة
مغلق ولا يسمح بالمزيد من الردود.
لإعلاناتكم وإشهاراتكم عبر صفحات منتدى اللمة الجزائرية، ولمزيد من التفاصيل ... تواصلوا معنا
العودة