مفيش حد حاسس بيا.......ممنوع دخول الاطفال والاقل من18 سنه........

الحالة
مغلق ولا يسمح بالمزيد من الردود.

salma2010

:: عضو بارز ::
أحباب اللمة
نقاط التفاعل
38
السلام عليكم يا اخوانى واخواتى بعد تهنئتى لكم ولى وللعرب بفوز منتخبنا الجزائرى وكان والله بقلبي بدون نفاق جيت هنا لقسم اهنا فرغ واش فى قلبك لانى عارفة انه مفيش حد حاسس بيا ولا حد يقدر يقدر شعورى ولكن ما رايته الصباح لايصدق دمعت عينى ونزفت خاطرتى وجرح قلبي على ولاد بلدى المصريين الابرياء اللى ضربو واهينو بدون سبب اعلم انه كلكو حاتيجو ضدى اعلم ان بعضكو ممكن يسب اعلم ان بعضكو ممكن يقول انتو اللى بديتو اعلم ان بعض المصريين الذين لا يتحلون بالاخلاق هما اللى بداو بس اللى ضربو من المصريين ليس لهم ادنى ذنب سوى انهم مصريين واذا كان كذلك معناه انكو لو شوفتونى ممكن او اكيد حاتضربونىعموما انا زيكو قلبي اتحرق على منتخبنا الشقيق الجزائرى لما ضرب وكذلك حرق لما ضرب منتخبنا فى السودان وولاد بلدى الابرياء .........قلتلكو موقفي صعب ومش ممكن حد حايحس بيا بالعكس انا متاكدة ان كل اللى دخلو هنا ضدى.........طبعا انا مش حانسي الاعضاء الجزائريين اللى تدخلو يهدو الموقف انا طبعا بشكرهم وهما عارفين نفسهم وكمان بشكر كل اللى بيزودو يشعللو النار (الفاهم يفهم) المهم انه انا الى الان قلبي يحترق على كل المصريين الابرياء اللى ضربو هناك فى مصر وهنا فى الجزائر........كمان فيه حاجه يعنى اللى ضرب ده مش مكفيه الفوز طيب لو بعد الشر كانو خسرو كانو ولعو فيا وفيهم هناك وفى الملعب وولعولنا هنا فى البيت..........اخر الكلام انا بقول انه كل اللي بيسب ويشتم سواء مصرى ولا جزائرى ما هو الا انسان همجى من ادنى شرائح المجتمع........المهم زى ما انا تحملتكو لازم انتو كمان تتحملونى وتبرهنولى انى مش غريبه وانى صاحبة مكان لانه كتييييييييييير حسسونى بالغربة وجرحونى..........وحاطلب طلب كمان ياريت اللى داخل يسب يمسك ايده ويحاسب ضميره على اى كلمه حايكتبها........وعلى فكرة انا لو ما كنتش بحبكو وبعتبركو اخوانى واخواتى ما كنتش حافضفض لكو باى كلمة..............المهم انه احنا طلعنا لكاس العالم بفضل منتخبنا الشقيق الجزائرى........فالجزائر تشرف اى عربي واولهم انا والله والله فرحت لكو او لينا احسن ياريت تحط نفسك مكانى وشوف ايه الشعور بامانه............المهم خلونا من الحزن وانا فرغت كل اللى بقلبي لانى ما اقدر اخليه ومبرووووووووووووووووك على كل العرب وتحيا الجزائر ...........123 فيفا لالجيري

اتهانو واتضربو بدون سبب ...............................................
روحي ألعبي بعيد

انا قلت انه كلكو حاتيجو ضدى وممكن تضربونى ااااااااااااااااااااااااااخ يارب

ياطفلة ............................ انتي عندك يماك جزائرية وجدك شهيد كي تكوني من هاديك الجيهة رانا كامل معاك وانتي منا حاجة باينة ............................ اما الطرف الثاني خليه للمنتديات المصرية تفاهمنا اختي

اعرفي واش تهدري نقدروك
ماغاذكش الحال كي تضربنا وضرك تقولي الصرييييين مساكين
كوني واقعية راكي مع جزائرييييين

انا قلت انه كلكو حاتيجو ضدى وممكن تضربونى ااااااااااااااااااااااااااخ يارب
انتي حابتها روحك هذا منتدى جزائري

آلو حيفرمونا و يعملونا كباب من بعد ما كفرونا عيزيبا نبقى صحاب
أاااااااااااااااي
ياو نقلك أحمد ربي اللي ماصراش كثر من هك.......................

وشكون اللي قال انوا احنا ضربناهم ولا تكوني صدقتي كذب المصريين على القنوات الفضائية وحتى الفنانين واقعين فينا كفاية اللي يقول المصريين يذبحوا في السودان ويجي تلفون ع المباشر مافيش ولا شي انتم قلتم السودان بلدنا واخترتوه واليوم تقول علاه السودان تقول عنا ارهابيين وتقولوا الجزائر لا تمثلنا ولا تستاهل الفوز واننا بربر وهمجيين حرام عليكم

والاعلام عندكم راه لحد الساعة يثير ويشحن في الشعوب احنا اليوم فرحانيني خلونا نفرحوااااااا

شوفي انا منكثرش عليك الهدرة حابة نسالك سؤال انتي راكي واهلك في الجزائر بصدق هل تعرضتي لضرب والاهانة منا من يوم الي عملوه المصريين فينا اجيبي بصدق ومصداقية؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ظ

1 2 3 فيفا لالجيري
نقدرو شعورك لكن الجزائر بلد الشهداء لا ترضى بالذل و الهوان
و أشكر لك حبك للجزائر
و
واحد زوج ثلاثة تحيا الجزاير

واش تحبيني نقولك ختي،،،

ما رايحة نسبك و لا نتهجم عليك، بالعكس عارفة بلي ما عندك حتى ذنب فالشي اللي صرا بين مصر و الجزائر.

و حتى انا اللي قاعدة نهدر معاك ما عندي حتى دخل فالشي اللي صار.

و احتفظ برايي لنفسي عن ما تداولته الفضائيات المصرية بخصوص المصريين اللي ضربوهم الجزايريين على حد قول المصريين.

المهم انتي حبيتي تفرغي قلبك و رانا سمعنالك و ليس لدي تعليق.

و لكن تاكدي انو الجزائر بلاد الرجال و ليس من شيمهم الاعتداء على ناس مسالمين.

الى اختى نسمه حب انا كنت عادلة والله ولما ضربو المنتخب الجزائرى والله والله كنت مخنووووقه وجيت هنا قدمت اعتذارات كذلك لازم اعمل مع ولاد بلادى صح؟

قلبك اتحرق مثلما تحرق قلبنا على الجزائريين الذين ماتو في مصر واللاعبين الذين جرحو

ذنب المصريين انهم ذهبو للسودان وهما عارفين عملو ايه يعني عارفين ان الجزائريين لن يسكتو على دمائهم

العين بالعين و السن بالسن و البادئ اظلم

احنا ماظلمناكمش جيتو للجزائر معززيين مكرمين وانتو ظلمتونا في القاهرة وشفتو الجزائري على ارض محايدة راجل رجع حقو وماهربش متل المصاروة

ماجيش تبكي علينا لاننا كلنا بكينا بسبب افعالكم والجزائري مايكرديش لابد يخلف التار

لهذا تحملو نتائج افعالكم

عارفين انفسكم ماتقدروش للجزائريين علاه تخلطو فيهم فالقاهرة ؟
الشرطة تاخذ حافلات الأنصار الجزائرين في وسط الاحياء الشعبية المصرية وتتركهم وتقول هذو جزائريين شوفو شغلكم معاهم

جزائرية اجهضت بسبب المتوحشيين المصريين وجزائريات تمت اهانتهم وجاية انتي تبكي علينا؟

كل ماسيفعله الجزائرييين فيكم تستحقونه البادئ اظلم

ردى على سؤال هاجر الجزائرية هو...............نعم حبيبتى تعرضنا هنا لمضايقات واحيانا سب من طرف بعض الجزائريين والله والله كلامى جد واختى الصغيرة ضربوها بالمدرسه حتى جاتنا باكيه وقالت لى راهم يعاملونا كاننا يهود والله كلامها خلانى نبكى فى الليل صدقييييييينى

يا ختي رانا مقدرين شعورك وحاسين بيك وانت واحدة منا ولست غريبة والمسلم لا يرضى بالظلم والأهانة لأخيه المسلم..مصري جزائري مغربي كلنا اخوة..ومن اشعل نار الفتنة يحاسب عليها ومن سب وشتم محاسب على لسانه ..

مشكورة كثيير حبيبتي سلمى و انا بظن انك ارتحتي لما خرجتي كل اللي كان فقلبك .
مشكورة على الموضوع و الله انا ما راح اكذب عليك و راح قلك اني حطيت موضوع واحد عنكوا و ان شاء الله راح تفهميني لانوا الصحافة المصرية بدون تخصيص اي احد منهم فهم الذين اشعلوا النار و الحرب بيننا فما داعي قول احنا اللي علمنا الجزائر وووووو مشكورة يا اختي كثير و الله انتوا ما الكم ذنب و ان شاء الله ماراح تزعلي عني او على الجزائريين فنحن عرب و نحن اخوة و احنا ماراح نخلي الشيطان او اسرائيل تفرق بيناتنا لانو احنا اخوة لانوا بيجمعنا دين واحد و لغة واحدة و عادات و تقاليد واحدة فنحن اخوة و ما راح تحسي بعد اليوم ان شاء الله انك غريبة فانتي منا و نحن منكي و مرحب بيك انتي و كل اخوتنا المصريين و احنا من جهتنا اللي قتلنلوا الجزائريين فهم مسامحين و كما يقال كما تدين تدان هم قتلونا و نحن قتلناكم و الله شقفة كرة كانت راحت تفرق بيناتنا و الحمد لله احنا ماراح نخلي الشيطان يفرقنا.
1 2 3 فيفا لالجيري و يحيا المصريين اخوتنا و اشقائنا.
ان شاء الله فهمتيني يا اختي و يا حبيبتي و سامحينا لانوا جعلناكي تحسي انك غريبة عنا ماراح تنعاد ان شاء الله.
و لكن خلونا نفرح الكم يوم و بعدين بوعدك انوا ماراح يفرقنا شيء ان شاء الله.
الحمد لله على نعمة الاسلام.
بارك الله فيك اختي سلمى.

يا مصريين اشحال تكذبوا

عرفناكم كذابين يمكن طبعكم الغدر والكذب

تجعلون من الحبة قبة

قتلونا في السودان دبوحونا فقط لتشويه صور الجزائر لا اكثر

منننننننننننافقققققققققين

تحياتي لك اختي سلمى اريد فقط ان اقول لكل الاعضاء ان يتحلو بالروح الرياضية وان نتعقل قليلا
الاخت سلمى جزائرية بالنسبة لي ومسلمة كأي مسلم اخر يجب ان نراعي شعورها وان لا نجرحها لان هدا ليس من شيمنا كما اقدم لك اختي سلمى كل الاعتدار بالنيابة عن كل من اساء اليك بالخطأ
وربي يهدي لي ضرب ولي كدب وقال تضربت ربي يهدي جميع المسلمين

يا مصريين اشحال تكذبوا

عرفناكم كذابين يمكن طبعكم الغدر والكذب

تجعلون من الحبة قبة

قتلونا في السودان دبوحونا فقط لتشويه صور الجزائر لا اكثر

منننننننننننافقققققققققين
حسبي الله ونعم الوكيل فى حضرتك يا اخ وحسبي الله فى كل اللى متلك بيحاولو يهدو النار(الفاهم يفهم) وانا مش منافقه

راكي في الجزائري لي الجيريا ن راسة ولي خلط فيهم باصا افهمي هادي مليح ماشي لي يجي يعفس علينا
هدا منتي جزائري احنا عندنا النيف مندخلوش منتديات مصر روحي لبلادك

مشكورة كثيير حبيبتي سلمى و انا بظن انك ارتحتي لما خرجتي كل اللي كان فقلبك .
مشكورة على الموضوع و الله انا ما راح اكذب عليك و راح قلك اني حطيت موضوع واحد عنكوا و ان شاء الله راح تفهميني لانوا الصحافة المصرية بدون تخصيص اي احد منهم فهم الذين اشعلوا النار و الحرب بيننا فما داعي قول احنا اللي علمنا الجزائر وووووو مشكورة يا اختي كثير و الله انتوا ما الكم ذنب و ان شاء الله ماراح تزعلي عني او على الجزائريين فنحن عرب و نحن اخوة و احنا ماراح نخلي الشيطان او اسرائيل تفرق بيناتنا لانو احنا اخوة لانوا بيجمعنا دين واحد و لغة واحدة و عادات و تقاليد واحدة فنحن اخوة و ما راح تحسي بعد اليوم ان شاء الله انك غريبة فانتي منا و نحن منكي و مرحب بيك انتي و كل اخوتنا المصريين و احنا من جهتنا اللي قتلنلوا الجزائريين فهم مسامحين و كما يقال كما تدين تدان هم قتلونا و نحن قتلناكم و الله شقفة كرة كانت راحت تفرق بيناتنا و الحمد لله احنا ماراح نخلي الشيطان يفرقنا.
1 2 3 فيفا لالجيري و يحيا المصريين اخوتنا و اشقائنا.
ان شاء الله فهمتيني يا اختي و يا حبيبتي و سامحينا لانوا جعلناكي تحسي انك غريبة عنا ماراح تنعاد ان شاء الله.
و لكن خلونا نفرح الكم يوم و بعدين بوعدك انوا ماراح يفرقنا شيء ان شاء الله.
الحمد لله على نعمة الاسلام.
بارك الله فيك اختي سلمى.
شوفو الناس اللى يعرفو يردو بارك الله فيكى حبيبتى

الحالة
مغلق ولا يسمح بالمزيد من الردود.
لإعلاناتكم وإشهاراتكم عبر صفحات منتدى اللمة الجزائرية، ولمزيد من التفاصيل ... تواصلوا معنا
العودة