مفيش حد حاسس بيا.......ممنوع دخول الاطفال والاقل من18 سنه........

الحالة
مغلق ولا يسمح بالمزيد من الردود.
كل الحق معك اخي الكريم لو كنا همجيين لحطمناكم بكل ما تحمل الكلمة من معاني لكن الحمد لله انقلب السحر علي الساحر و كفي

مشي لعبي مع البزوز
وعلاه تقرلي على الجزاير بلادك برى من ها
علاه كي ضربتونا في مصر عادي

حسبي الله ونعم الوكيل فى حضرتك يا اخ وحسبي الله فى كل اللى متلك بيحاولو يهدو النار(الفاهم يفهم) وانا مش منافقه

تقدر تقدم لي فيديو واحد فيه ضرب للمصريين وانا اعترف انكم مش كذابين

للعلم ليس من طبعي إهداء النار كان نفسي الطف الجو لكن

...انتوا لماذا الإصرار علي إظهار الجزائريين همجيين

يعني في واحد مصري بالجزائر إنضرب؟.

في واحد مصري مات ؟ ..علي الاقل إعتذار ..

للعلم الكلام الي قلتوا عنكم منافقين يخصني انا وحدي

وهذا راي فيكم وهوعن قناعة شخصية.
وليس إهذاء النار فلست وزيرا
راجعي نفسك وحسبي الله فيكم انتوا حتي تعترفوا بافعالكم بالقاهرة

ويحي عنتر اظن ان رسالته لكم في التلفزيون وصلتكم.

هو عاش الاحداث وانا اصدقه.

السلام عليكم يا اخوانى واخواتى بعد تهنئتى لكم ولى وللعرب بفوز منتخبنا الجزائرى وكان والله بقلبي بدون نفاق جيت هنا لقسم اهنا فرغ واش فى قلبك لانى عارفة انه مفيش حد حاسس بيا ولا حد يقدر يقدر شعورى ولكن ما رايته الصباح لايصدق دمعت عينى ونزفت خاطرتى وجرح قلبي على ولاد بلدى المصريين الابرياء اللى ضربو واهينو بدون سبب اعلم انه كلكو حاتيجو ضدى اعلم ان بعضكو ممكن يسب اعلم ان بعضكو ممكن يقول انتو اللى بديتو اعلم ان بعض المصريين الذين لا يتحلون بالاخلاق هما اللى بداو بس اللى ضربو من المصريين ليس لهم ادنى ذنب سوى انهم مصريين واذا كان كذلك معناه انكو لو شوفتونى ممكن او اكيد حاتضربونىعموما انا زيكو قلبي اتحرق على منتخبنا الشقيق الجزائرى لما ضرب وكذلك حرق لما ضرب منتخبنا فى السودان وولاد بلدى الابرياء .........قلتلكو موقفي صعب ومش ممكن حد حايحس بيا بالعكس انا متاكدة ان كل اللى دخلو هنا ضدى.........طبعا انا مش حانسي الاعضاء الجزائريين اللى تدخلو يهدو الموقف انا طبعا بشكرهم وهما عارفين نفسهم وكمان بشكر كل اللى بيزودو يشعللو النار (الفاهم يفهم) المهم انه انا الى الان قلبي يحترق على كل المصريين الابرياء اللى ضربو هناك فى مصر وهنا فى الجزائر........كمان فيه حاجه يعنى اللى ضرب ده مش مكفيه الفوز طيب لو بعد الشر كانو خسرو كانو ولعو فيا وفيهم هناك وفى الملعب وولعولنا هنا فى البيت..........اخر الكلام انا بقول انه كل اللي بيسب ويشتم سواء مصرى ولا جزائرى ما هو الا انسان همجى من ادنى شرائح المجتمع........المهم زى ما انا تحملتكو لازم انتو كمان تتحملونى وتبرهنولى انى مش غريبه وانى صاحبة مكان لانه كتييييييييييير حسسونى بالغربة وجرحونى..........وحاطلب طلب كمان ياريت اللى داخل يسب يمسك ايده ويحاسب ضميره على اى كلمه حايكتبها........وعلى فكرة انا لو ما كنتش بحبكو وبعتبركو اخوانى واخواتى ما كنتش حافضفض لكو باى كلمة..............المهم انه احنا طلعنا لكاس العالم بفضل منتخبنا الشقيق الجزائرى........فالجزائر تشرف اى عربي واولهم انا والله والله فرحت لكو او لينا احسن ياريت تحط نفسك مكانى وشوف ايه الشعور بامانه............المهم خلونا من الحزن وانا فرغت كل اللى بقلبي لانى ما اقدر اخليه ومبرووووووووووووووووك على كل العرب وتحيا الجزائر ...........123 فيفا لالجيري

قولوا ماشاتم ماعلابالناش بيكم حنا كيما ما حسيتوش بينا ما نحسوش قلوبنا قتلتوهمانا باش نحسوا الله غالب حرقتولنا كبادينا في مصر سوطتوهم وقتلتوهم
ماشي احكي او اروي لنا ماذا جرى في القاهرة كي نصدقك كي نثق بك اعرف ان كلماتي جرحتك ولكن للاسف كيما انتي مانجمتيش انايا تاني مانجمتش

ختي سلمى ماجاتكش في بالك باللي الاعلام المصري يكذب ويضخم الحقيقة كعادته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ أنا رأيت القنوات المصرية والاعلاميين يحملون رصاصات فارغة:001_huh::001_huh: ؟وكأن الجزائر أمريكا والسلاح يباع كعبوات الحليب لا يأختي ليكن في علمك أن رجل الأمن في الجزائر يترك سلاحه في المركز في يوم العطلة وهذا قانون جديد فما بالك وهو مسافر ثم القنوات الأخرى يأكدون أنه لم يحصل شيئ وأن قوات الأمن السودانية قامت بواجبها لكنني أقول أنه ربما حدثت مناوشات بسيطة لا أكثر وذلك بسبب غضبهم الذي لم ينطفي، والباص المكسر زجاجه مرمي في الخارج وهذا عندكم علامة على أنه كسر من الداخل هكذا قالت مصر في حادثة المنتخب الوطني وللا مصر زي وأحنا زي والله حيرتونا ؟؟؟؟؟؟؟ المهم رانا فرحانين اليوم ونتمنى تفرحي معانا ماتعكريش الجو رانا فاهمين باباك مصري غاضك الحال حنا لالا.حنا كرهنا الظلم بركات الجزايري يكره الظلم والذل وهادو زوج حوايج شافهم من مصر وكل كذاب مشعل فتيل الفتنة حسابو عند ربي كبيييييييييير

يخي حالة أنتي تشعلي فالنار وحابتنا نشكروك؟
أعطيلنا دليل واحد فقط على ما تزعمينه أنه يحدث فالسودان ولا أريد كلام المذيعين الكلام تاع قنات الحياة
وشكون قالك ضربو المصريين فالسودان الإعلام الحقير تاعكم؟ الله يحرق الإعلام المصري
وهذا لماذا لاتقولينه عندما ضرب الفريق الجزائري والعالم يشاهده أما ماقلته على السودان فمجرد كلام وأكاذيب وبدون دليل
والجزائريين متربيين على المصرائيليين وعندنا الروح الرياضية

والله العظيم كنت معاك وحاسة بيك بصح كي سمعت واش راهم يهدرو علينا اليوم
وخاصة هاذيك الكلبة في قناة الحياة

اخطينا خير تستراحي
نتوما بديتو الضرب ودرقتوها واحنا ما درنا والو شعلوتو النار
ياو الغيرة تنطق

يخي حالة أنتي تشعلي فالنار وحابتنا نشكروك؟
أعطيلنا دليل واحد فقط على ما تزعمينه أنه يحدث فالسودان ولا أريد كلام المذيعين الكلام تاع قنات الحياة
وشكون قالك ضربو المصريين فالسودان الإعلام الحقير تاعكم؟ الله يحرق الإعلام المصري
وهذا لماذا لاتقولينه عندما ضرب الفريق الجزائري والعالم يشاهده أما ماقلته على السدان فمجرد كلام وأكاذيب وبدون دليل
والجزائريين متربيين على المصرائيليين وعندنا الروح الرياضية
انا مش بشعل النار انا بفرغ اللى بقلبي زيكو انتو فرغتو اللى فى قلبكو فيا ومن منكم من صوب نحوى الرصاص بكلامه وتحملت وقدمت اعتذارات عن المصريين فلماذا ترفضون ان افرغ اللى بقلبى اليس من حقي كما هو من حقكم

انا مش بشعل النار انا بفرغ اللى بقلبي زيكو انتو فرغتو اللى فى قلبكو فيا ومن منكم من صوب نحوى الرصاص بكلامه وتحملت وقدمت اعتذارات عن المصريين فلماذا ترفضون ان افرغ اللى بقلبى اليس من حقي كما هو من حقكم
حنا اللي قلوبنا معمره منكم ماشي انتوما (انتم بداتو)

لم أمنعكي على هذا ولكن أعطيني دليل واحد أنه تم الإعتداء على المصريين قالسودان
وأعلم أن قناة الحياة من جعلتكي تقولين هاكذا ولكنه مجرد كلام بدون دليل وهذا من شدة الخسارة
أما في خصوص ضرب منتخبنا في مصر فالعالم كله شاهد الدليل وليس الكلام فقط

اول حاجة علاه ما غاضكش الحال على الجمهور الجزائري كي تضرب مسكين وتحقر وهو فالغربة وملقى بيها وين
علاه ما غاضكش الحال كي تضربو اللاعبين تاعنا وما لقى شكون يدافع عليه
علاه ما غاضكش الحال كي تهان جدك وجميع الشهداء اللي معاه من طرف حقير وحشرة مثل عمرة اديب
علاه ما غاضكش الحال كي اهينت جميع القيم الحضارية للشعب الجزائري من لغة ودين وانتماء وتاريخ
بالنسبة لوكان جينا احنا اللي خسرنا واش نديرة
انا نسالك ونقولكلوكان تاهلنا فمصر احسبلي قداه من واحد يخرج حي لاه علبالي ما تقدريش اللي يخرجو ميتين لانهم بالالاف
مصر = مغول الالفية الثالثة

لم أمنعكي على هذا ولكن أعطيني دليل واحد أنه تم الإعتداء على المصريين قالسودان
وأعلم أن قناة الحياة من جعلتكي تقولين هاكذا ولكنه مجرد كلام بدون دليل وهذا من شدة الخسارة
أما في خصوص ضرب منتخبنا في مصر فالعالم كله شاهد الدليل وليس الكلام فقط
الدليل جاء على كل القنوات ليس الحياه فقط ولكن هناك ادله على اللى ضربو هنا بالجزائر

شوفي اختي لعزيزة روحي للمنتديات تع مصر وفرغي واش كاين في قابك
هذا المنتدى تع الدزاير
او روحي تتفرجي القنوات تع مصر وشوفي واش راهي تقطع في الجزائر وشعبها
المصريين دارو حالة في الجزائريين بصح حتى قناة جزائرية ماهدرت
مي انتوما المصريين درتو حالة بالاكاذيب انتاوعكم وشهاداة الزور وتقولو اعلينا هماج واحاملين السيوف
والان في 2009 هل يوجد للسيف وجود طبعا لا
راكم كليتونا باسب والشتم
اربحنا وخلاص
والمشكل كامل انتوما لبديتوه
احنا كي جات مصر لعندنا فب 5.6.2009 مادرنا والووووووو
واسمحلي اختي لانني في شدة الغضب من القنوات المصرية وسماعي للاكاديب ا

واش نقول انا كي الجاية كنت نقول هاذو اخوتنا
علة تعلكم .. فامنتديات المصرية راهم دايرين حالة و الطايح كثر مالنايض باه يلغيو نتيجة المباراة واش راه صاري كااااااامل كي تغلبو شعب جبان تع الصح

رئيس الامن السوداني يهدر ويقول ماكان والو .. رغم انهم يستااااهلو.. و الصحفي يقولو ياعم راهم محتجزين .. الكذب فالدم يا خوتي
اما عن المضايقات طبعا رايحين يضايقوكم .. يا ختي بزاااااااف واش راهم يحاولو يشوهو في صورتنا خلانا نكرهو حاجة اسمها مصر .. انا وليت نفوت على فيلم مصري يوجعني قلبي.. غير روحو لبلادكم
قال ايه فرعنك يا فرعون قللو ما لقيتش حد يلمني
و اخيرا لقيو اللي يلمهم

روحى صلحى افكارك قبل و شوفى اولاد بلادك المصريين واش راهم يقولوا و يكدبوا و ينافقوا
حسبى الله و نعم الوكيل فيكم
تعرفى انتم المصريين راكم كيما هاد المتل ضربنى و اشكى و راح القاضى اشتكى
كى انضربوا الجزائريين فى مصر و عاشوا حجيم القاهرة كنتوا تكدبوا و تقولوا بلى احنا اللى درنا كل ش و نديروا فى روحكم براءة زعمة
لوكان نبدا نهدر ما نسكتش
روحى خير شوفى هاديك الكلبة اللى راهى تهدر فى قناة الحياة راح تفهمى

الحالة
مغلق ولا يسمح بالمزيد من الردود.
لإعلاناتكم وإشهاراتكم عبر صفحات منتدى اللمة الجزائرية، ولمزيد من التفاصيل ... تواصلوا معنا
العودة